donderdag 16 juni 2011

Enquête

Hier wat vraagjes die we moeten beantwoorden:


Wat heb je het afgelopen halfjaar gedaan? - de videoworkshoplessen gevolgd, geïnterviewd, filmpjes gemonteerd =)
Wat heb je geleerd wat je voor de videoworkshop nog niet kon? - Goede vragen stellen, open vragen, gesloten vragen etc. Met de camera omgaan.
Wat vond je het leukst (camera, regie, interview, presenteren, montage, researchen)? - Het interviewen
Wat vond je het minst leuk? - De lessen helemaal aan 't begin, toen we nog niet echt iets deden...
Zou je in de toekomst als camerajournalist willen werken? - Ymke: Nee, denk het niet... Danielle: Mwa, 't lijkt me niet echt super leuk. Ik doe liever een ander beroep =P Iris: Nee, ik denk niet dat ik me zo van m'n beste kant kan laten zien. Gwenn: Nee, maar ik heb eigenlijk nog geen idee wat ik wil worden =P Marieke H.: Nee! Marieke T.: Nee, echt niet...
Welke tips zou je het volgende groepje willen geven? - Bereid alles goed voor! (Irisvoice)

1 opmerking:

  1. Dames, ik heb genoten van de filmkunsten, ik vond vooral die slechte Duitse acteur errug leuk.
    groet, Niels,

    BeantwoordenVerwijderen