donderdag 14 april 2011

Interview met Detlef


                      Daniëlle                 Detlef                Marieke

Op donderdag 7 April hadden wij een interview met Detlef, een verkoper van het daklozenkrantje Z.
Marieke en Daniëlle hebben hem geïnterviewd.

Marieke: Ik vond het best wel een uitdaging, het was ons eerste interview en we wisten nog niet helemaal hoe het zou verlopen. Ook vond ik  het een erg leuk interview, ik was van te voren best wel zenuwachtig maar Detlef ook dus dat was een meevallertje. Tijdens het interview werd het steeds minder. Detlef was heel vrolijk, leuk om te interviewen & hij gaf op alle vragen een goed antwoord.
Samengevat het ging dus veel beter dan ik had gedacht.



Daniëlle: Ik vond het best wel een uitdaging, een 'dakloze' interviewen doe je niet elke dag, haha. Maar het was wel erg leuk! Aan 't begin was ik echt heel zenuwachtig, maar Detlef ook, dus ik was niet de enige. Het interview verliep best goed :D. Aan het einde kreeg iedereen uit ons groepje ook een Z krantje mee. Ik vond het een leuke ervaring.


               JJJ                               

Geen opmerkingen:

Een reactie posten